@Luahan hatiku untok kamoo>>>...*

setiap warna warni kehidupan mesti ada suka dn duka ... sama ada kita mampu untuk hadapi nya atau tidak ... kadang-kadang apabila kita telah menyanyi seseorang itu tiba-tiba datang seorang yang telah mencuri hati kita untuk menyukai diri nya .. tapi ada kah kita boleh menghadapi perasaan itu ... seperti mana yang aku hadapi kenapa setelah aku menyanyi seseorang itu .. kamu  muncul untuk mencuri hati ku.. aku sendiri tak tahu apakah perasaan yang tengah aku hadapi sekarang ini .. aku sendiri tak faham dengan perasaan ini.. kadang-kadang aku rasa aku benci dengan perasaan aku sekarang ini.. tapi kau yang telah mencuri hati aku sekarang ini lebih baik lebih romantik dari orang sebelum ini... tapi aku takut aku kalau orang menyanyi aku itu kecewa pada aku.tapi masalah nya dia pun banyak menipu aku... adakah dia telah tipu aku .. aku rasa aku kena ambil tahu pasal dia....
kadang-kadang nak sangat mencari seseorang yang boleh faham aku.. apabila pakwe aku sibuk dengan kawan-kawan dia,,, kadang-kadang aku rasa macam dia ada orang lain selain aku sahaja ... aku dah penat macam ini aku dah tak sanggup macam ini.. kalau kau dah tak suka aku atau kau dah ada orang lain selain aku.. kau boleh tinggal kan dengan cara yang aku tak mara kau la .. aku akan faham diri kau ... aku sedia untuk pergi dari diri kau untuk selamanya.. tapi kau kena ingat kau pernah berjanji dengan aku yang kau tak kan meninggalkan aku sampai bila-bila...

No comments:

Post a Comment